2008年12月1日 星期一

好淆低.....

今日星期一,天日就係星期二啦.....
天日就係我早會要上台郎誦既日子!!
好驚好驚....好驚會俾人笑....
但係我好期待...我都唔明我自己諗咩....
唔知有冇人會明呢??應該冇
但我真係好希望有人會明白我...
我記得我今日係學校喊..
我喊唔係因為愛情.而係友情
我係一個都可以講係好玩得同冇咁易喊/好堅強既女仔!!!
但係係友情同親情上面,一有小小挫折既時候我會好易咁喊!!
係我心目中友情同親情都係最重要.....永永遠遠都係
冇野可以取代到....
今日其實我係諗返起小學既野....我先會喊..
講到呢到其實講到呢到..我既眼淚巳經流左落黎!!...
我岩岩領返起小學既作文,小學既默書簿..小學既所有野...
我真係喊左...我覺得我真係好鍾意小學....但我巳經大過女
我開心唔開心/嬲唔嬲我巳經唔會再表現係面到..!!
我唔想俾人知我唔開心同嬲....我只係想....
人地覺得我係一個好開心既女仔.....
打個blog既前一個字,我睇左小學個個cd..
cd係講一d小學相,我睇左好多係我自己1到6年級既相
睇到我地6年級去畢業營個全班一齊影個d相真係令我諗返起好多野....
睇到我地畢業典禮我地1c全班既畢業相....再一次令我落眼淚....
miss張
我係到應成你..
我一定會盡我既能力..
去比賽...我希望你會相信我!!
可能銘講得岩...
過左去既野/事..
巳經返唔到轉頭!!
但係..我會一世記住..
我係小學做過/講過既野!!...
家姐你又再一次令我流淚..
我真係唔想你轉學..
實不相瞞..其實岩岩
我同家姐係樓梯傾最唔捨得個個係邊個個時
我好想喊...
家姐...我最唔捨得個個係『你』


彤mary,茵

3 則留言:

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

呀妹..唔好喊啦..喊左唔令女嫁啦..其實我又咪唔捨得你地..我只係可能會轉...可能唔轉呢..可能轉到..可能人地唔收我啦.....而家仲未知住...呀妹..唔洗擔心wo...就算轉左我都會記得你..

雪碧 提到...

一個月之後都唔合你會唔會記得我啦!!
你應成左我你15碎去邊..
你唔好反口

冷漠♂俊 提到...

不要傷心 你傷心我也不會好過
開心一些吧