2008年12月11日 星期四

♥我不想你和我一樣....失戀♥

今天..回學平平凡凡沒有什麼....

但是我的心情......是一種令我自己都好難理解..

開心??不是...不開心???不是...到低是什麼?

算吧....分手是我自己說的...想收回..我想很難了吧..!!@@

後悔..我想一定有...但是我真的愛他..

"傷心"...是我自己拿來的...不可以怪誰!!

"開心"...是我自己送走的...

但我都不想....是他迫我的...

一直我都忍受他對我的忽略..一直忍受..他的冷淡...

一直一直都沒有說出來....因為我怕和他分手...

家姐...我不想你和我一樣失戀....

在沒有搞清潔這件事之前..

不要沖動..

可能整件事不是我們想的這樣...

我不想你和我一樣....後悔/失戀!!

答應我..沒想到搞清楚整件事之前...

不要亂下任何的決定..

我不想你後悔..

可能有時女人傻是好的....可以幸福多一時是好的..

在你們面前,我真的很開心..

但是...其實.....我一點都不開心...

難道在我心中巳經再沒有到"愛"嗎??
也許是吧..
難道我真的假裝"開心"嗎??
也許是吧..
難道我還未放得低嗎??
也許是吧..
難道我不捨得嗎??
也許是吧..
我的答案只有一個:
也許是吧..
死啦!!星期6去醫院抽血...唔係手指個種....
係真真正正既抽血..死死死啦啦啦!!驚驚
天日去郎誦....好緊張...我會盡我能力!!
如果支持我....記住留cm丫
多謝!!大家支持.多謝!!多謝!!(kai左)



2 則留言:

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

多謝呀妹...我唔會下錯決定嫁啦...我會諗嫁啦..而家我同佢當冇事發生過..就當我唔知啦...冇聽過..就好似你今日講話...開心不如開心...我而家要開開心心咁過...因為我知我得番同你地相處既時間得好少咋,,

匿名 提到...

係"在沒有搞清楚這件事之前.."
唔係"在沒有搞清潔這件事之前.."
碧姐 你打錯字= =