2008年12月10日 星期三

♀×我終於 ♣放下了!`♥]

今日,岩岩好打鍾就返到學校....係灣仔返..都差唔多啦

我記得第二個小息...家姐問左我一個問題..
家姐:『銘有冇同你sd信息??』
我:『冇丫..你咁問啫話佢有同你sd啦!!』

家姐就話係啦....之後家姐俾我睇佢地sd左d咩啦

有一個係話:
聖誕節就到!想要一個開心既x'mas?!張個信息sd比十個認為係心中有地位既人!有三封回來的話.便會在聖誕節中收到情人送的禮物..希望你可以同到自己鍾意既人過聖誕啦!

我睇到呢個信息...即克諗到一樣野..

啫話我係佢心中係冇地位啦....

咁樣不如放手...放手可能會舒服d呢..

所以我決定我要放手..

我打哂成個信息之後...諗住sd...

但係我禁唔落手..但係最尾我都sd左....

科學堂..我..我喊..

我都唔知咩事..

我終於可以整走辛苦....但係整黎唔開心....

無論點都好....唔放都放左啦.....放個個又係自己
點解要唔開心??

我有冇放都好...我都會鍾意佢....包括依家...

終於放了手....

2 則留言:

匿名 提到...

10個冇地位姐= =人地都有呀媽 老豆 呀哥 家姐之類-,-你咁樣算唔算呷醋呀= =碧姐睇完 我想笑囉= =次次都因為一d無聊野喊/唔開心= =有好多人都好關心你架= =知唔知呀ˋˊ

雪碧 提到...

你係邊個.....
個問題係佢話我係第一..
下次打記住打埋悺name