2008年12月16日 星期二

ok啦...生日快樂

今日係家姐生日...不過我遲到...哈

今日有好多野都令我諗起........銘.......

係廁所..見到莎莎佢地...

我好想走....因為我知道我唔識點去面對佢地....

但係莎莎好似唔知......佢叫細妹....我等左一陣望過去..

我指住自己話:『我?』....好似冇咩啦..

佢話我唔應佢....我都好想應莎莎..但可惜....我唔係銘條女..

有好多人都問我...你地真係返唔到轉頭???你真係放得低??

我話分手係我講一定返唔到.......我放得低....

但係我口是心非...我一直都放唔低....

依家放唔放低唔係一個問題....係因為我一定要放低...我要有肯心..但係有肯心咁又點..我都放唔低....

算吧.......佢巳放下我....不如我也放下他...

佢唔同我一齊唔緊要....

但係做我呀哥都唔好咁冷淡..我真的受不了冷淡....

有第二篇





沒有留言: