2008年12月9日 星期二

離家出走..真係好

今日...返學遲到...

我唔係特登...因為我琴日去左我個fd到訓..

佢三點幾嘈撚醒我...叫我去家姐個邊玩..咁我咪去囉!!

所以返學咪遲到囉!!...=︷=我都唔想...

隻眼又紅..又腫..又痛喎!!

早會之後..冇咩野...

不過家姐佢地都關心我..我好開心丫..@@

不過銘..佢都唔去關心我..不過唔緊要.

因為我有其他人既關心....

等等我又要走啦...走去邊??

我要去灣仔...

去咁遠一定冇人搵我到啦....哈哈

但係我老母叫我走...走左唔好返...

都唔知佢係唔撚係我親生....食屎啦...

咪撚以為有老豆幫你就好撚似好叻丫...

我睇下你幾時死...

咁既老母要唔要都算....
呢個巳經唔係我屋企..
我係一個孤兒仔....
我冇屋企...我肯定我冇老母..但係我有老豆!!
家姐:多謝你既關心....你一日係我家姐..你一世都會係我家姐..
呀妹:多謝你既關心......你記住你每一日都要咁開心!!
茵:多謝你既關心.....@@你要記住你鍾意邊個就要去『憎』取!!放膽愛...
無論我係唔係你地身邊都好...
你地都要開開心心咁過每一日...
你地要記住(茵/家姐/呀妹)
我永永遠遠都會係你地身邊支持你地...
星期6我去拎報告丫...好緊張..好驚......唔知我咩事呢??
多謝你地...!!
閉閉

沒有留言: