2008年11月28日 星期五

平平凡凡既一日...

今日返學本身平平凡凡..
但係第二個小息...
有一個f.2既男仔落黎搵我..
冇啦啦係到話..你係唔係想打我呀..
之後我o哂話幾時有話要打你呀!!
佢話冇所謂反正我依家想打架!
佢叫左細佬過黎....
細佬話係呀佢話想打你..
我聽到之後話幾時有呀...
之後佢話...
你唔好胸佢呀.
我話幾時有呀...
最尾都冇野!!
之後我咪話..成撚日都落黎搵1c d人隻抽隻抽..咁撚鍾意搵1c..
之後就冇野.....
我記得第三個小息...食完飯
我見到xx同xx係到牽手(拉黎拉去個種)
之後我就走左
我都唔講邊個....廢事
之後放學我同姐夫講天日謝係老婆用用
佢唔理我就係係到笑...我話佢默認...但係佢又轉頭
咁我問家姐啦....佢講到好似一定要同姐夫一齊咁...
我想講茵叫你唔好忽略佢
但係你都唔好忽略我地啦!!
如果你係我你會點呀...俾人忽略個種感受係唔好受
不過我同你講..
係你既時候..你要珍惜
唔係你既時候..
你要學識『放手』!!
希望係可以學識重色同時可以重友

2 則留言:

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

我明白啦..我唔會重色輕友嫁啦....我知道嫁啦..我會珍惜嫁啦...多謝呀妹講d野比我知...

冷漠♂俊 提到...

無意見 留左言