2008年12月18日 星期四

誰真??誰假??

今日返到學校冇咩野..

見到詩同茵係到食早餐..

我心諗左一樣野..係咩可能詩係知..

佢話佢唔鍾意個個人,點解佢可以同佢總玩得開心過同我地玩??

佢話佢唔鍾意個個人..但係佢比我有一種感覺係...佢唔鍾意我多d囉..

每次同佢地玩..佢地 一忽略我..我就唔想再同佢地玩..

彤就冇咩野...但係詩同茵....

有好多人問左我一個問題...

你地同個個人玩呀??你地一時話同一時又唔同??咁我同唔同好丫??

我會答..唔知呀..見家姐同佢玩得咁開心...我咪同囉....我都唔知呀...同唔同你like啦!!

究竟點..我自己都唔知..

今日銘有返....但係我一d都唔想佢返..

難得我放低左.....唔想見到佢..

依家反而有d憎恨佢....我都唔知點解...

友情是假的..
愛情也是假的..
巳決定了一件事..
誰也不會知我決定了什麼事..
只有我自己才知..

7 則留言:

匿名 提到...

家姐`唔好睇到人生咁消極啦;
妹c0mm3nt飛黎拉;]

雪碧 提到...

低低地
有d咁既呀妹....真係我既『光榮』

匿名 提到...

唔好咁講拉-3-
我會好傷心架`/v\
妹`XD

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

今日我唔想同佢食早餐嫁...係佢話等你番黎..我就落去咋..我既目的係等你番黎嫁..佢自己痴過黎又唔關我事既...成日搵你...你一係就落左去..一係就同人地玩緊...你有時同佢地講野..係個耳仔到講..我好唔開心呀..因為有d咩做咩唔可以同我講wo...聽日聖誕啦..Merry Christmas呀..希望你可以日日開心啦...家姐字....我從此唔同佢講野..玩..佢一過黎..我就走...講真..信埋我呢一次...

雪碧 提到...

信信信

匿名 提到...

乜你原來目的係等碧呀`-3-
咁姐係唔等我*.*
鳴鳴''我好傷心>3<
妹字`;

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

Erica妹妹唔好喊呀..我落去食早餐都有份等埋你嫁..唔好喊呀..我不準你哭..