2008年12月7日 星期日

世界真係小小小....

今日同小學朋友出街....

4點幾去左apm打機....

5點幾走啦...搭降機落去啦..之後去到二樓....

有人入黎...一開始!我都冇理..向上望...見到....

我做精英個時d人....又見到地利亞2d個個人..

真係__世界真係小小小..撞到就唔係一問題!!

但係點解佢地會識..係一個『迷』!!





你覺唔覺我你對我忽冷忽熱!!
其實你知唔知我好辛苦..
成日見到你同女仔玩到好埋...
但係我都冇權去阻止你..
每次我唔開心我打俾你同我傾電話..
但係你每次都係話:『等等打俾你』
等等我冇所謂..但係你有邊幾次會打返黎
其實你係咪巳經唔再鍾意我啦??如果係你可以講
希望唔係啦....我只係想同你一齊係開心...

沒有留言: