2008年12月2日 星期二

今日真係好驚....可能要離開。﹏。

今日,早會要上台我好驚...
咁我同茵/家姐/呀妹齊齊食早餐...
我知呀妹佢特登早d起身..早d返黎睇我表現..
所以我一定要俾心機....
早會個時...我個心係跳得好快....好驚
第一個係小朋友上台...佢好似玩急口令...超快..
第二個係我呀媽(燕)....
所以我估到...下一個目標一定係我....

聽到呀sir話1c嚴家碧.....
我行上台..好驚..唔夠膽望落去...
但係我心諗...我唔好處再令miss張失望...
我一路望住茵/呀妹/家姐/珍
我讀完我真係放鬆哂...
之後就冇咩野.....

返到屋企...
我入左去玩電腦...
聽到呀媽同老豆係到講咩搬家..
我聽到立即行出去問咩事....
我問下啦..佢話好可要搬去_____湾仔....
我好想喊...我諗點解..好地地搬咩搬....
我諗湾仔有咩中學...之後我問下呀媽
呀媽話唔知....佢話可能要我讀有宿舍既學校...
我即克同佢講..我唔想呀....
之後我入左去聽歌......係道喊
同睇我個blog既人講....希望你地唔好同人講..
我唔鍾意宿舍因為.....宿舍成日都同人打架...
之後搞到我成日都打架...我唔鍾意打架....
傷哂有咩好呀....打架我打厭...串人我都串夠啦....
成撚日都三更半夜搞醒我同我講令妹..好撚串喎!!
我唔理佢啦....第二日就好好煩!!!
我唔鍾意呢d咁既生活呀.....好辛苦......好黑人憎...
得星期日先可以出黎玩!!!
冇哂自由.....都唔知呢個係唔係我呀媽!!!
叫我入呢d學校...@@
好唔開心!!!

8 則留言:

匿名 提到...

炾寒卅豈斗

匿名 提到...

你又要轉呀`T^T
唔好啦!!
你走左,,詩又走埋`!!
我點生存呀`??
個天好似係到玩緊我地咁`
c0mment`!
我係你呀妹`>v<

冷漠♂俊 提到...

你搬家不等於轉校 你也可以照常上課

雪碧 提到...

湾仔咁遠....
就算我同詩詩走左你都要開心....
唔好為左我地唔開心

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

唉...唔好走啦..走左f1就冇人嫁啦...雖然我可能真係要走...但又可能唔洗..我唔知呀..唔好喊啦

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

唉...唔好走啦..走左f1就冇人嫁啦...雖然我可能真係要走...但又可能唔洗..我唔知呀..唔好喊啦

雪碧 提到...

我都想唔走....
但係我冇得擇

匿名 提到...

碧..吾好轉喇
你又轉,詩又轉
個個都轉...咁我點ah?!
碧ah..吾好咁喇
轉黎做咩姐-.-"
你仲答應過我,我地4個吾比分開嫁-3-

Wing上