2008年12月16日 星期二

鬧臭你!!

屌..依家係你激嬲mary姐...



係到發撚我脾氣..你冇撚病呀...



成撚日串撚我....你真係覺我唔夠你串??



你真係覺得我唔夠你惡??



我唔想惡....我唔想串你炸!!



成日對住我爆粗.....爆粗好撚叻??



我唔識爆???好心你唔好迫我串你啦..



我唔想串任何一個女仔...



我講收..屌...呢d好似串你地..但係呢d對我黎講唔叫串囉!!



各位睇完blog之後唔該留cm....你地可以匿名..



講下..你覺得邊個會串d..咁個d....覺得我串唔串..



個d啦

2 則留言:

﹏♥ 豆 提到...

我從來冇話過吾係我激嬲mary姐
我都冇話過嬲你!!
你吾係叫我走咩?!
咁我就話我番屋企喇,我就走左
我冇發你脾氣!!
我一直都知你串過我
所以我都係同你玩下,我都冇諗住真係串你!!
我幾時先算係做得對,幾時先吾係?!
若果係咁就冇Fd做,我真係吾知我自己仲可做D咩!!

雪碧 提到...

我冇話你唔認...好心你唔好自爆啦..
就算你諗住串我...
你都諗下我同你邊個會串d啦...
唔好講到自己好似好勁咁...