2008年12月3日 星期三

你當唔當我係你朋友/呀妹

今日返學好遲丫.....但係我好似約左佢地食早餐..
但係我都唔夠時間返返去...但係返到學校...
知道佢地未食早餐......我個時覺得自己好衰..搞到佢地冇得食早餐
到左放學個時....我同珍俾miss李捉左上音樂室...因為我地冇去xx
點知原來家姐都係俾miss李捉左上黎
我同家姐佢地入音樂室...坐左係到傾計....
家姐見到呀妹係音樂室出面...之後佢即克走出去...
我諗洗唔洗呀!!
佢唔係第一次唔理我走去搵呀妹....
唔係話你唔可以同呀妹玩呀..我都想你同呀妹玩...
但係...洗唔洗次次見到佢都即克走出去!!
次次係有咩野你都一定會去搵佢先...你到低當唔當我係你個朋友/呀妹
你有冇諗我既感受...我都會有俾人忽略既感覺....
你成日同我講你好憎邊個但係結果....
你係理佢多過理我!!
我地幾個一齊出去玩...呀妹唔去你就唔去...
咁算點.....有佢就去..冇佢就唔去
你個一刻有冇諗過我....
如果我地幾個一齊去玩..我唔去..咁你會唔會去??
我覺得你會...你係唔係覺得有佢就得咩都唔洗要...
我好憎呢d咁既感覺呀....
你有冇理我感受...??
忽略忽略忽略
好煩煩煩煩煩煩
憎憎憎憎憎憎憎憎
好憎..你忽略左我...你令到我覺得好煩...
呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......

6 則留言:

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

我有忽略你嗎???你覺得我忽略都冇計...你問你自己..有好多野都係同茵講先既..我先係第二個知..咁你又有冇諗過我呀???

雪碧 提到...

我第一個同茵講係因為佢周我傾msn傾得多過你...就算我同佢冇野講..佢都會搵話題同我傾....咁你呢??如果你覺我岩岩同茵係講你是非既話.你覺啦!!
如果真係講你衰話既話..我就唔會同你講返啦...唔通呢d都叫是非

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

我冇講過話你講我是非囉...又唔係講緊你..你應黎做咩呀?你想認你講我是非咁你鍾意囉...佢搵話題就岩你既..我冇搵話題同你講咩??你問心呀..你有冇真正當過我係朋友呀??你當茵仲fd過我囉...仲話你最fd個個係我wo..你最唔捨得我..你最唔捨得茵咋..

雪碧 提到...

我只係想同你講我今日冇講過你是非..我真係當你係我最fd個個....我真係最唔捨得你..你信唔信就你鍾意

冷漠♂俊 提到...

唉...我也是被經常忽略的一群

﹏♥ 豆 提到...

吾通我吾應該係你地生活中出現?!
我既出現..好似有好多煩腦
我覺得我好衰ah
成日都令到你地分開