2008年12月13日 星期六

╣回憶╩

校園的走廊上,我和詩望操場上的男生

我說..我放下了!!詩說..太好了

我肯定自己放下了你

你愛說笑話。但每次,不理好不好笑,我都會大笑一餐.
只要你快樂...我可以為你做任何事...

平常我一滴眼淚都擠不出的我...竟會為你而哭..
這.....就代表我對你是真的...從來沒有人可以令我為他哭..只有你可以

最記得,你令我心痛,你令我放棄你的個天...
我的眼,望住你地玩得真開心......眼淚根本沒得走...只有一串一串落下來..
眼睛都哭得紅透了,為何還要我令我受盡無限的痛苦呢?

我想放棄了....比你玩透了,我要放棄了.....

銘....我會永遠記住你。因為是你令到我受痛苦的..
"而快樂"...只是佔我和你的一小部分..
我為你笑過,為你哭過!!@@
我可以為你做的"都做完了"
從此以後,我不會煩擾你,我會緊緊把你鎖在腦海..
我會在回憶中永遠『懷念』你!!
因為.....所有都成為.....『回憶』!!
『"回憶"』







1 則留言:

冷漠♂俊 提到...

你放棄左一個令你傷心的人
還有人一直都會支持你 守護你