2008年12月8日 星期一

今日開心心丫~~!!

今日返學...平平凡凡..冇咩野
但係...我唔知點解...成日望去D班...
可能係想睇某某有冇返掛!!
不過....都係冇野啦!!
第二個小息..我叫左飯上黎食...!!
食完諗住掉垃圾啦..但係我見到銘係走廊..即克去返返班..
因為我唔知點面對佢!!
放學個時...銘話佢等等打俾我..
之後我同家姐講話...佢一定唔會打..
點知...等等佢打左黎...
我好開心丫....
我想點??
我只係想同你係埋一齊..開開心心,ok嗎?
♀× 只有你↘♥才可以讓我無條件地付出♥]
♀×我知道囍歡1個人♥↘是沒有值不值得的↘♥但我偏偏就愛想這個問題♥]

1 則留言:

匿名 提到...

give you c.m.