2008年11月10日 星期一

今日俾人忽略

今日我唔出c班既門口...



因為我唔想見到一個人(係d班)



佢..真係好好好煩,冇啦啦會問我



呀邊個邊個同邊個襯唔襯呀???



日日都問,佢唔煩我都煩啦!!



我冇出過c班門口(我有出過)



就算我出左,我去b班搵詩詩啦



我好大聲咁叫xx詩,但係佢都係唔理我



我開始覺得,我俾人忽略啦!!



小息個時,茵黎左搵我同我傾計



我心諗:點解詩詩唔黎



之後我記得,佢話佢唔出b班門口



所以我都冇怪佢



但係,我去搵佢個時我叫左幾次佢都唔理我....



我又再一次俾人忽略



不過我都算啦......



放學個時我好開心....



因為,有好多人係到陪住我



我冇左俾人忽略既feel!!

今日有人話唔舒服...點知

俾我放學個時.見到佢

之後佢去追16m點知...

追唔到,之後我就係咁笑佢

笑到我痴左線......




3 則留言:

fung~ 提到...

仲有我呀,,,你對我有幾唔好都好啦,,我都會默默地支持你... 我好唔開心的時候,,係你令到我再笑反,, 你唔好今唔開心啦!!

雪碧 提到...

你係邊個.....
但係我都好多謝你..

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

今日都講左話唔出黎...我最少都有同你講野啦