2008年11月21日 星期五

我係唔係討厭你呢?

今日一返學...真係好開心
因為家姐同姐夫都好返
家姐有d咩野..我都會唔理任何野...去搵佢先
可能我同家姐有d地方都好似....所以我先會咁
但係..到左今日我覺得..
無論我對家姐點好...佢都唔知
唔知點解我有一種好似做左人呀4既feel
可能你唔想同我玩啦...

每次個個人唔同你玩...
你都一定會同我玩.....但係都玩得好唔開心
個個人同返你玩...你就會唔理我
你係唔係當我水泡???
我希望唔係!!!
可能我呢一生就係咁.....

3 則留言:

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

呀妹..我冇當過你係水泡..我從冇咁諗過...我一直都冇當你係呀4....如果你唔想我叫你去問施卓耀既野..你可以唔洗去..雖然話同佢好番..但搞到你唔開心..我都唔係咁好意思咁...

雪碧 提到...

問施卓耀既野唔係一個問題..
但係有時我唔知點解會有d咁既feel
唔知點解同你地玩..好似好辛苦

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

難道我同你地我又咪係咁辛苦....同得個個玩..就同唔到第二個玩..