2008年11月24日 星期一

好驚訝既一日.....

今日有p.e堂...好開心唔洗著校服
a班都係著運動杉....佢地係我地前一堂上..
佢地落堂個時係係二樓個到落黎
所以我知....今日一定係上天台跑9分鍾
我好開心,因為呢樣一向都係我既強項....(不過依家唔係好鍾意跑)
咁我地p.e上去啦!!!
一開始,係我同燕佢地跑先....
跑完之後...我暈暈左......
我總可以行到個時..我好勉強咁行去靠住{長}
之後我見到燕訓左係到..
我好想行過去..但可惜我唔得
其實返學個時我巳經有小小發燒...不過為左p.e冇辦法啦
之後我真係頂唔到好想嘔..好凍...
梁sir叫d男仔快d令哂d杉黎
無論我著左幾多件..我都好凍
之後連黃副校....徐sir都黎左
估唔到咁大件事.....但係我真係覺得好辛苦
好想暈...多謝徐sir係咁拍我..我先冇暈..但係又要多謝佢我先會嘔
佢係咁講.....唔好訓...頂住丫...講到我同燕就黎死咁.....!!
之後醫護人員黎左...問左我好多野..
但我真係冇氣講...
去到天台個個樓梯口..我好勉強講左
『我唔想落去..好多人』之後佢地話唔緊要啦......我地係度陪你
之後我就暈左.....我就係知..佢地趁我暈
抬左我落去....之後我咩到唔知
但係去到一樓..我好似聽到有人話你有冇事??
之後我又好勉強咁開眼
見到彤同茵....我見唔到任何人
但係我好想有一個人係我眼前出現..但佢冇
之後我又暈左!!!
上到車我就係知道佢俾左一樣野我等我容易d透氣!!
落到車我等等好奈我先起返身
係醫院做左好多野
照x光.見左幾次醫生.照個個咩心咩圖
又俾佢(偷)左我小小血
最尾都冇咩事!!!
但係唔知點解..我左邊個身唔知點解冇哂力
好彩我依家左手好返d...但係腳就一樣冇力
天日應該都唔會好得去邊....不過希望會好返小小啦

凡事唔得就唔好勉強...
如果唔係就會好似我咁....
勉強係唔會有好結果架!!

沒有留言: