2008年11月14日 星期五

無聊既一日..........

今日,家姐/茵/銘係到叫外賣...

但係我冇叫..因為某一d原因

但係,呀sir見到....

之後入左去1b睇

見到家姐係到飲野....但係都好似冇野

之後某某知道左呀sir知

佢好似好驚咁...家姐叫佢俾返佢

佢話驚俾呀sir見到...

我心諗死【淆低獸】

之後咁我咪過去1a到令返囉.....!!

我光明正大咁行..呀sir都見唔到..

都唔知某某咁淆低做咩...

總有一兩個字就打鍾個時..

銘記得我未買豆腐花俾佢..之後佢叫我買..

咁我咪落去買....

差唔多打鍾個時..

我見到某個呀sir住珍部電話係到禁

咁我咪叫佢睇下囉...之後佢俾呀sir捉左上去

放學個時...有個呀sir教我講粗口
哈哈  

不過我n年前都識講啦....屈個呀sir教

人生就好似坐係摩天輪上面....有高有低
愛情就好似玩摩天輪咁...兜兜轉轉!
有緣既話一定會轉到去我既身邊!!
希望你一直停係我身邊...
唔好再轉走...唔好再兜兜轉轉
我係度同你講『我愛你』!!




3 則留言:

雪碧 提到...

哈哈

匿名 提到...

老婆仔.....我最愛既係你.....
吾好成日亂諗野啦.....仲有牙.....
我吾鐘意玩摩天輪嫁....我有小小畏高嫁...
我吾鐘意玩-.-.........
我最愛既係你....吾好再介手啦.....

雪碧 提到...

你唔玩摩天輪..
我搵第二個同我玩
我應成你我以後唔介手..
介一條...嗯...
鍚你一次