2008年11月15日 星期六

唔開心既一日...又在介手既一日

今日,朝早起左身...

要返學...真係好唔想返

咁我訓多陣..但係我諗到d野

諗起琴日夜晚我激嬲左銘..
同我想見到佢..

最尾我都返左學....

上堂個時,我冇聽書...

咁小息個時,家姐同銘講左d野

之後銘好似嬲就走左返班......

我都唔知咩事...所以我冇哄佢

今朝佢話放學去食野...我話好丫

之後放學個時,我同銘佢地企係走廊睇下邊個去

之後珍話跟我地....我咪去樓梯等等佢

點知......銘自己走左

咁我諗住追佢..但係佢地又係到..我就冇追

姨..佢電話總係我到...

我就叫家姐陪我去俾返佢啦...

點知家姐勁大聲咁話..唔去你自己去

但係我冇去到..叫左茵去

因為我唔知點面對佢

但係我真係好嬲..唔去咪唔去囉!!

洗唔洗咁大聲...

我好嬲咁走左...

最尾都俾茵哄返返去....

我電話一直都搞無聲....有人打黎/sd野黎我都唔知

黠知..銘sd左三個信息黎,我都唔知

佢第一個信息係講...

分手啦..我最憎 人.....

第二個信息係話...

我唔想俾人玩落去

睇到呢到..我喊左..好彩冇人見到

第三個係一個最最最傷既信息

佢話佢講中哂..可惜唔係..你一樣都冇講中

之後我sd左一個信息..俾佢就係解釋返
我冇玩過佢我係真心咁愛佢
我唔係冇口齒係佢自己走左
佢唔係講中左係...我聽唔到有聲,所以我冇覆佢
我講話我唔想分手...但係如果佢想既話.我都冇辦法
就係咁

我為左你喊左兩次/介手仲介手兩次!!



-我冇玩過銘...我真係鍾意佢
我唔係冇口齒.巳係佢自己走左
我唔係俾佢講中左...巳係我聽唔到
佢信唔信都好(希望信)
我都係『愛』佢!!



沒有留言: