2008年11月12日 星期三

搞笑既一日

日,我返學經過1b門口

見到詩詩(我家姐)我就同佢講返琴日d野.......

之後我同我d fd一齊等我姐夫返黎.....

佢返到黎,我一直叫佢做姐夫...姐夫....但係佢好似冇咩反應

咁我咪唔理佢囉.......

第一個小息,詩詩企係條柱既右手邊,而姐夫就企係左手邊

我就同姐夫講,行多幾步就見到你老婆啦..行啦行啦

之後佢都係唔行.....咁我咪拉佢過去

最尾都係得左(哈哈...)

上電腦堂個時我令左電話出黎sd信息

原本冇事,點知差唔多落堂個時....

就俾人收左部電話,好彩個部只係我返學既電話(出街唔係呢部)

之後我講左好奈,叫呀sir就係俾返張電話卡就得啦...

但係一直我都係自言自語.呀sir都唔so我!!

佢叫我放學去搵佢.....(4:30)

第二個小息

(都係講我姐夫同家姐d野,唔想爆咁多所以唔打)
不過差唔多打鍾個時,我上返一樓啦!!
點知見到有好多人係個到
咁我唔理行過啦..點知孫健銘嚇我
之後我勁快咁走左......
放學個時我本身要去童軍..但我冇去
因為我應成左人要去食野...但係要4;30之前返到學校
咁我地去食野啦..食跟個時,有個人冇啦啦講某個呀sir野
之後我地係咁笑,搞到我食唔落野!!!
之後我地返返學校...
行行下我想買珍寶珠...咁我咪去買囉
等個個人令俾我個時,
燕冇啦啦話.下..一架車一蚊
之後我地諗左好奈...決定買
我地話邊個去買.珍自己就行左過去買
老闆問佢要咩..佢指住架車
之後後邊有個人係後邊笑佢
我同燕聽到之後即克跑
珍一路跑一路笑...我聽到佢笑
搞到我又笑.總笑到我排街
之後返到去個時未到4:30.咁我地去左1a玩
令左架車出黎..俾1d d人笑
我唔理佢地...總係到玩
到4:30,我去搵呀sir
佢話會俾幾會我,但係我要寫悔過書
咁我咪寫...之後燕問我幾多字我話唔知
佢就幫我去問
佢出返黎,佢係咁笑
之後我問做咩啦...佢話呀sir話要三百字
之後我話下.......
最尾我交左三十幾字佢都俾返電話我
咁我地走,我又去睇下有冇車車買
點知...總有幾架咁我又買多左2架
我真係覺得自己好低能同傻
備註:記住睇完要俾意見丫!!
















4 則留言:

逍遙v惡魔 提到...

你好搞笑啊.算拉.唔理你...

匿名 提到...

HIHI

雪碧 提到...

hi你個頭.....
俾你留意見..你同我hi

泰Tai 提到...

峰你係咪高佬= = 碧姐唔好罵我T.T