2008年11月18日 星期二

琴日同 今日係一個好{單}既日子

11月17日

我記得琴日我同銘...
講唔超過二十句野..
真係覺得好灰囉.....
你話我既心目中,你係第二!!
咁我想問我係你心目中我係第幾??
我覺得.我係你心目中一定係第3同第4囉.
我肯定.家姐一家係我前一或前幾...
總止一定前過我啦....
琴日....你同其他女仔講總多過我.....好無奈囉!!
我見到你同其他女仔講野..唔理我都好...我都容忍得到..
但係我見住某某係你面前發姣....我真係忍唔到囉!!!
我好想行過去鬧佢..但係我冇..因為..
我知你係想同佢講野同玩....你想同佢玩..我唔會迫你話 ..你唔可以同某某玩
....因為咁我會覺得好自私囉!!
我唔想做一個自私既人....唔係話你係我條仔..我就唔俾你同其他女仔玩...
但係你唔好玩得咁過火得唔得呀...
特別係某某.....

1 則留言:

♥ Love 灰 飛×煙 滅×詩 Ricky ♥ 提到...

算啦....某某係?????唔好咁啦...算啦...可能佢係唔值舷你咁去為佢..