2008年11月25日 星期二

我好憎你地丫!!

今日返學差小小就遲到....
冇遲...因為我係跑返去
上樓梯個時,我偷偷地咁喊..
因為我左腳真係好痛.....真係好辛苦
但係唔會再有朋友再關心我....
早會個時,我地走啦
見到珍返左黎...
咁我好開心啦...因為佢係我唔開心個時會黎關心我..開心既時候佢同我一齊開心!!
但可惜今日唔係
佢今日冇啦啦嬲左我!!!!!好無奈
我都唔知我做左d咩..佢會嬲..我知就話...但係我唔知....
佢搞到我憎佢.....總要係冇啦啦
咁我都算
但係今日放學...我見到家姐同珍坐.我就覺得好怪
家姐唔係應該同呀妹(彤)坐...但點解仍會同珍坐?
我覺得一定係講我....
之後佢地放個時,我叫家姐家姐...但係佢唔理我....
所以我覺得一定有d野
之後茵話會陪我go藍田..
但係佢知田徑上天台..之後佢話我都係唔去藍田
我有小小嬲啦!!因為我好撚憎人無口齒
佢無口齒..佢唔想去藍田就唔好應成我啦!!
之後我咪走囉...!!我諗起呀妹件33係我度
咁我咪返轉頭...搵茵叫佢俾返呀妹囉...
我上到去..佢岩岩好出黎
我飛左件33俾茵...之後中左佢..
因為個時真係好嬲..
如果你又睇既話..
我係到同你講sorry!!!
1.我既人生金句:『愛得起,放得低』
2.『人生冇野係『冇可能』』


4 則留言:

逍遙v惡魔 提到...

留...

泰Tai 提到...

咳咳 路人甲(tb)= =

冷漠♂俊 提到...

留左啦 /\/\
    \  /
     \/

雪碧 提到...

咁叫留...
下次唔好再係咁啦...
路你個死人甲