2008年11月11日 星期二

今日係開心既一日同唔開心既一日

日返到學校總有幾分鍾就打鍾

我係學校見到詩同茵同彤係到食野,但係我冇走到過去

因為我知道我巳經唔想同佢地玩!!唔知係唔係冇左fd個d feel

第一個小息,我落左去食早餐之後彤就同我講野

咁我咪答佢!!之後我望去後面見到茵同詩係到買野食

不過我都冇理到佢地(如果你地三個見到一定話,應該係我地唔理你)

第二個小息,我同珍同燕係到傾計......

燕唔知點解有條 咁佢打左上身之後令左鏡出黎睇睇

點知見到咩sir之後 佢就收左燕個條

出門口個時,佢見到塊鏡個時又收埋佢喎!!

第三個小息,我同珍係c班門口傾計

之後佢叫我望過去b班個邊點知.......

俾我見到一d我永永遠遠都估唔到既野

就係有個人同中二d男仔玩

正常同男仔玩冇咩問題

但係我估唔到佢都有分

平時既佢應該唔會咁做...

但可能今日既佢巳經唔再係

我之前識既佢.........(喊)

我覺得佢唔係一個姣既女仔...

但到左今日....佢可能係

不過人會變,月會圓

算吧啦.....佢係咁我都冇辦法!!

我巳經唔相信『友情』會係我身上出


人地話真正既朋友無論我開心唔開心都好
佢都會係到陪住我
唔通呢個___ 世界冇真正既朋友??
我希望你乎珍惜依家既朋友


某某人你係我最好既朋友!!










沒有留言: